RSS

Jeruk Pak Ali di Kuala Terengganu..!!

Salam semua.. hari ni alang nak citer yang jeruk pak ali yang dari penang tu dah bukak centre kat Kuala Terengganu.. di pulau kambing, depan warong katana.

pulau kambing ni sebelah kampung kuala hiliran dan kampung Losong (perkampungan keropok lekor terengganu)

so sape2 org trganu yang nak makan jeruk pak ali, tak susah da la nak cari.. kat kuala terngganu dh ada..

mula di buka : 1 Feb 2014

kedai diterengganu yg diusahakan oleh sepupu alang yg alang panggil "abg tan" dan abah panggil dia "atan" atau nama sebenarnya safri (kalo x silap)


Jeruk Pak ali di pulau kambing kuala Terengganu.

**Tu yg lelaki kurus skit tu adik alang yang 2 bawah alang.. skrg umo 20 tahun..
sementara tunggu panggilan naik kapal, dia ikut tolong dulu sepupu yang buka kedai jeruk ni..







tu warong katana, pulau kambing tu..





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

anamizu said...

wow ! jeruk Pak Ali dah sampai ke tganu ! sblm ni tau yg kat Penang je.. makin maju Pak Ali ni hehe

Kak Tie said...

uhuk..uhuk...Pulau Kambing..akak membesar disini...rata ceruk kampong akak redah...paling best curi roti kat kilang roti mek cina....yang x best tokey kilang datang umah jumpa mak,pastu mak sebat ngan getah paip....berbirat badan....ekekek

Kak Tie said...

Losong??akak pun orng Losong Masjid..umah depan sekolah rendah Losoing..skrng dah x de..yang ada cuma rumah kedai

herm..diri ini yg lemah said...

anamizu: mmg maju.... jemput datang ye?? ni sepupu alang yang bukak.. kalo pergi sana, rata2 kitaorang sepupu ni yang usahakan.. adik yang jung bungkus jeruk yg smpai, yang cashier sepupu, yang owner pun sepupu dari perak...

herm..diri ini yg lemah said...

kak tie: ehh.. yeke?? alang pun orang Losong.. umah depan sekolah rendah losong tu dulu bukan ke rumah mirah..??yg dekat umah geng2 syed syarifah tu??

Post a Comment