RSS

Tahun baru (1/1/2014)

 Assalammualaikum semua..
apa khabar? macam mana sambutan tahun baru semalam?meriah? hehe..

hari ni nak cerita yang alang dapat hadiah..
alang siap2 nak pegi kerja, tetiba abah panggil

bila turun je, acik cakap "nak, pearl"
cantik... tapi sape bagi

acik cakap abah bagi
"aku pun dapat 1 set"

wahhh.. cantik.. abah cakap, abah dapat duit kutu semalam, so abah belikan acik dan alang set mutiara asli ni.. murah je, 30 ringgit lebih je..

haha.. apa-apa pun, memang cantik, tapi tak bole pakai sokmo la, nanti pudar kaler.. hehe..

dua set mutiara asli. yang dalam tin tu yang fresh punya, kene buka tin tu untuk amik mutiara dalam cengkerang.. siap ada isi kerang lagi dalam tu..hehe...

Ni set alang punya.. Rantai dan antin2 tu tak tahan.. cincin tu boleh lagi cuba pakai walaupun malu nak pakai benda-benda camni..hahaha...


Korang apa cerita untuk tahun baru ni..?? cerita skit kat alang.. =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

yana aina said...

assalamualaikum .. wahh best nya dpt hadiah tahun baru. 1 set tue.. ^^

herm..diri ini yg lemah said...

waalaikummussalam.. hehe.. tak terjangka jugak.. yana dapat x?

Post a Comment