RSS

Surat untuk Naim

Sungguh sampainya hatimu..
Dimulakan dengan dirimu curangi aku..

Terkantoi 27/7/2016
apabila secara tiba-tiba kau tukar Profile pitcure Wechat dan Rename Wechat "Lady1708"

Bila check2 aku jumpa lady1708 sorg wanita location Terengganu..

Aku tanya, tapi tak mengaku..
dikatakan "Abang syafiq lah ni buat sume ni, ngenat naim"


SATU PERSATU AKU INGAT..!!

kali ke dua.. 4/8/2016 kau tak wish bufday aku tak seperti tahun yang lalu..

kali ke 3, 5/8/2016 kau diam denganku.. Whatsapp tak dapat..

7/8/2016 Aku cuba contact pemilik wechat lady1708, waktu tu dia bongkarkan semua story..
kau dan dia BERCINTA..!! empunya wechat ckp, kau ada cerita kat dia pasal aku.. kau ckp kt dia yang AKU TINGGALKAN KAU.. Kau dah berjanji dgn dia akan kahwin dgn dia akhir tahun ini atau awal tahun depan..

Kecemuk hati ni.. mana janji kau..?? kau ckp nk kahwin la apa la dgn aku, tapi semuanya dusta..

2/10/2016 waktu ni 50% hati ni dah moveon.. aku x dpt contact kau dkt 2 bulan..
secara tiba2 kau dtg rumah aku, duduk mcm biasa.. rayu dgn aku.... sampai kita berdua menangis walaupun aku tahu air mata kau adalah air mata palsu.. kau katakan yang lady1708 tu perasan, kau cuma main2 je dgn dia sbb lady1708 ckp yang dia x akan mudah percaya dgn kata-kata lelaki sebab dah byk kali dipermainkan perasaan.. pasal kahwin tu, kau ckp :
lady1708 tanya kau, bila nak kahwin? kau ckp "akhir tahun ni atau awal tahun depan" tapi x ada ckp nk kahwin dgn sape, cuma ckp nk kahwin je..


ok, boleh diterima walaupun lps tu aku terus keep moving sebanyak 40%

Kau dtg lagi kedai aku, lepak, minum2 makan2.. kau ckp x nk makan byk, sebab sakit..

10.12.2016 Rombongan dari pekan dtg masuk minang aku.. kau x rayu, cuma kau mesej aku ckp sedih sebab x lama lagi aku akan jadi milik org.. kau ckp, 18/12/2016 umi dan adik2 aku wat umrah dan kau mintak umi doakan kau sihat dan doakan biar alang boleh tunggu naim..  so, aku ckp kat abah.. abah suruh tunggu si naim, jangan terima lagi rombongan tersebut..

17.12.2016 Kau kasi nombor telefon baru kau, kau katakan baru mintak adik ahmad belikan simkad, sebab kau x boleh bergerak, bergantung pada kerusi roda

26.12.2016 last aku boleh chat dgn kau adalah 17.12.2016, bila aku terus chat kau x reply, tapi aku tgk last seen dkt telegram, kau mula register telegram 23.12.2016

1.2.2017 aku tgk kau last seen lagi pada 1.1.2017, so aku try chat kau.. kau balas.. sebijik cara taip mcm kau.. kau x ngaku dirikau sebagai naim.. kau cakap "sya empunya lama nombor ni, mungkin pemilik baru nombor ni x aktif lagi tele, jd sy aktifkan.. nanti sy tukar balik.. saya dah lama x topup nombor ni.."

aku gelak.. Weii.. kau ingat aku bodoh..?? kau aktifkan nombor tu 17.12.2016, kalo nak aktif telegram, dia akan hantar nombor kod.. x kan kau register pada 23.12.2016 tu kau x dpt no kod tapi terus blh aktif..?? aku cuba call, kau sengaja x angkat.. 2x aku call smpai masuk voice mail.. mmg aku tak percaya telegram dan whatsapp tu bkn kau..

tak apa naim, aku faham.. kau x nak letak kata putus sebab kau takut org ngate kau sbb kau sebagai lelaki yang mtk putus.. Kalo kau x nak aku, jgnlah kau buat ayat2 simpati apabila org dtg mintak aku..  Aku mohon kau baca surat aku ni.. aku dah x boleh nak wat apa dah.. Aku x mtk banyak, nk mtk kau letak kata putus and then aku terus blah.. aku x kan ganggu hidup kau dan aku pom mtk kau x ganggu hidup aku..

IZINKAN AKU CARI KEBAHAGIAAAN DIRI AKU SENDIRI..


Berharap ini adalah surat yang terakhir dari aku utk kau.. Satu chat aku pom kau dah x balas..






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment